Onsdag "Time to move on?"

(Nu ska jag ta mig i kragen och äntligen uppdatera om familjen Reese, men det känns lite drygt då jag har splat så mycket att vissa har åldrats och mycket har hänt, när jag ser bilderna som är sparade nu så kommer jag knappt ihåg vad jag skulle skriva ;))

Det blir kanske tråkigt att läsa men MÅNGA bilder blir det iafl! Ny style på bilderna äre också ;)



Skitbilen börjar tuta utanför familjen Reese, och det är dags för Cameron att gå förbi brevbäraren till sin samåkningsbil utan att skämmas. Jag menar brevbärare är väl inte så glassigt heller!


John har turen att vara ledig idag, kanske kan han åka på utflykt med sin son(!?)
Men det verkar som om han har fått upp ögonen för en gammal flirt igen som råkar bo granne..


Hon(grannen) som aldrig har blivit kallat ett namn kommer över och lille Lucas leker vilt uppe på sitt rum


Har han redan tröttnat på Cameron?



Han låter barnskötaren uppfostra sin son medan han själv är på andra äventyr




Klockan tickar på som alla andra dagar och Camerons fula samåkningsbil står ute på gatan
men som "tur" var så går hon direkt och lägger sig i en illaluktande säng, dags att byta lakan kanske?


John inser att han hade tur med att Cameron inte såg hans halvnakna flirt som stod gömd i köket, och säger adjö till henne. Förhoppningsvis för gott(!?)


Utanför på gatan där det aldrig slutar snöa ser han en pingvin som han glatt hälsar på!


45 minuter innan midnatt är det fortfarande full fart i huset då fler i familjen har sovit, eller ska jag säga alla i familjen har legat i sängen under dagen..
Lucas lär sig varför man har skor och inte knäskydd till vardags!



Vi kan ju säga godnatt även ifall dem inte ligger i sina sängar för att försöka sova, right(!?)




Kommentarer
Postat av: Elvin

Sims 2 är ett underbart spel, var fick du den snygga frisyren nånstans?

2008-07-09 @ 20:51:14
URL: http://verte.blogg.se/
Postat av: Elvin

Haha^^ tack så mycket :) aldrig fått den kommentaren xD

2008-07-09 @ 21:57:53
URL: http://verte.blogg.se/
Postat av: Elvin

Det var en bra berättelse :D

2008-07-10 @ 10:52:06
URL: http://verte.blogg.se/
Postat av: Cea

Haha tack :D

2008-07-10 @ 11:24:23
URL: http://thesimstwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0