Family Andersson



Bild från min senast skapta familj/hus (ursäkta kvaletén men den vart sämre när jag installerade om alla spel :S)

Två tonåringar som bor tillsammans i ett fint men ganska litet hus. Vardagsrummet är upphöjt för en lite roligare effekt till det annars lite tråkiga enplanshuset. Möblerna på bilden kommer nog ifrån ikea prylpaket, nedladdat från thesims2.se och fritid, året runt..

Mina installerade spel:

- The Sims 2
- The Sims 2 University
- The Sims 2 Pets
- The Sims 2 Seasons
- The Sims 2 Fritid
- The Sims 2 Jorden Runt(snart)

Prylpaket,
- Glitter & Glamour
- Julpaketet
- Ikea

Kommentarer
Postat av: sofia

hur laddar du ner köksgrejer och kläder från thesims.se ? jag hittar det ingenstans

2008-09-15 @ 15:28:48
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se/
Postat av: Cea

Sofia - Jag laddar ner hus som har möbler och tapeter med sig.



För att ladda ner kläder laddar man ner en sim, det gör du genom att gå in på exchange och sen sök, tror ja de var ett tag sen jag laddade ner något nu :P

2008-09-19 @ 09:31:40
URL: http://thesimstwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0