Convince me

Bilderna är klickbara!


* Ta en titt på 2a huser från vänster, det är fortfarande som en fyrkant runt tomten, och en till sak! Trädena till höger är skuggade men skuggan tar plötsligt slut vid tomtgränsen.... Dåligt gjort!

* Ta
en titt på vägarna, det är rundade och snygga. Väldigt amerikanska med den gula linjen och det finns övergångsställen vid varje vägskäl. Bra gjort!

* Ta
en titt på sandtomten längst ner till höger, och de andra tomma tomterna, jag tycker inte om linjerna runt som syns så väl! Dåligt gjort! (igen)



* Jag tycker inte om det jag ser. Menyn är på vänster sida som i första sims spelet och färgerna är grows! BTW så har simmen inte några fötter i spegeln den stackaren!



* Alla bilder har väldigt dålig grafik så jag ska inte klaga på färgerna för mycket, men allt jag ser är blått blått och blått! Simmen ser dessutom --- ut på "klick-bilden"....



* Ehm? För mycket vibbar från sims1


* Allt ser bara så konstigt ut...



*Hej vi alla har svällt upp i annsiktet....




*Jag ser en cykel på 2a bilden..!



Helt plötsligt är jag inte så övertygad längre....
Allt ser så.... B ut

Kommentarer
Postat av: ida

men herregud.. spelet är inte ens nära till klart. -_- och varför det är blått är väll att dom som har tagit den har väll extremt dålig kamera...?

Och varför det är dålig grafik ? KAMERAN?

Om du ser på alla andra bilder så är dom fina och har bra grafik? o
O Hellooo?

2009-03-11 @ 17:44:01
Postat av: Anonym

värt att radera bort min kommentar ... o.O

2009-03-11 @ 21:49:49
Postat av: Elin

jo, som sagt.. det är ju långt ifrån klart än... :p

2009-03-14 @ 14:33:37
Postat av: Mia

hahah, hon tog ju aldrig bort din kommentar xp

2009-05-08 @ 14:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0