Fredag "The mezzy house"

Cameron, eller ska jag säga familjen skithus(?), vaknar tidigt på fredagsmorgonen
(Torsdagen som innehöll mest jobb, skrev jag aldrig om...)


Redan efter 2h på jobbet kommer hon hem, hon har blivit befodrad igen!
Denna gången till Lärarvikarie


Hon bestämmer sig för att göra något åt tidigare dagars smuts...


Men kan inte hålla sig länge innan hon ringer John och berättar om sin andra befodran!

Resultatet blir väldigt rent(!) och Cameron är på väldigt bra humör!

Pengarna har ju äntligen börjat rulla in!


Bara badrummet kvar nu....


...men när John kommer hem så säger han att hon borde vila och att han kan ta det.
Han berättar aldrig att han också blivit befodrad då hans boss inte ville det.



Båda är väldigt trötta och somnar tidigt denna fredag

/cea ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

spelar mkt the sims eller? :P

2008-06-23 @ 21:44:02
URL: http://sara1.blogg.se/
Postat av: Mli

Nej inte direkt. Spelar faktiskt inte så mycket nu för tiden heller. Känns som all tid går till en massa annat. Synd, de ä ju kul :)

2008-06-23 @ 22:59:26
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: IRENA

vad härligt att du tycker om sims så mycket,

jag spelar det så fort jag hinner, vilket inte är så jätte ofta, men ibland.

En kod som verkligen inte funkar hos mig är allow45degree. Jag har slagit in den flera gånger,

vad gör jag för fel?

2008-11-19 @ 18:44:33
URL: http://irena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0