Fusk

Okej endel fusk fungerade inte för mig men de här är de jag har testat som har funkat för mig :)

UnluckCareerRewards -
Man får alla "karriärs belöningar" upplåsta
MaxMotives - Humör-mätarna fylls till max
boolprop ControlPets on -
Man kan styra vad djuret/n ska göra
boolprop allow45degreeangleofrotation true/false - vrida möbler snett, fungerar på de flesta har inte märt ngn som inte funkar :)

Sen de gamla hedliga som jag vetat om och använt längre

kaching - 1'000$
motherlode - 50'000$
move_objects on/off - flytta simar/radera blöjor, nappflaskor....
aging off/on - åldring avbryts

Med "help" så fick jag även fram ett fusk som jag inte kommer ihåg vad det var, men man kunda stoppa åldrandet på endast djuren iafl... Tyvärr funkade inte "vrida möbler snett" för mig :(

Kommentarer
Postat av: Ina

(svar)

Tack för den fina kommentaren i min gästbok ^^,

2008-06-25 @ 00:59:57
URL: http://www.schackrutig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0